sábado, 25 de julio de 2009

CURS DE WEBCASTING EN CATALA

El dia 1/07/09 vaig començar el curs de webcasting, fer radio en català fet per l'Espiral i la professora era la Pilar Soro, juntament amb el José Rodriguez i altres com el David.

Considero que aquest curs ha estat molt productiu per a mi, m'ha obert noves portes, m'ha fet adonar de realitats que no coneixia però, sobretot, m'ha fet reflexionar molt. La reflexió és molt important en el món de l'ensenyament. A més, m'ha fet adonar de la importància de l'aprenentatge col.laboratiu.

En aquest punt, he de donar les gràcies d'haver conegut persones com la Pilar, José, David i un munt de companys més amb qui he fet el curs telemàtic.

A continuació podreu veure què faig fer en aquest curs.

Fins aviat.
Cristina

No hay comentarios:

Publicar un comentario